reklama

Zneužíva KDH na svoju predvolebnú kampaň verejné prostriedky?

2.500 000,- Sk. Slovom dva a pol milióna korún. To je suma, ktorú schválilo Miestne zastupiteľstvo mestskej časti Bratislava Staré Mesto pre rok 2006 na vydávanie dvojtýždenníka Prešporské noviny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Najnovšie číslo tohto periodika sa mi dostalo do rúk včera večer. Väčšinou informujú tieto „naše“ noviny o starostovi a jeho starostiach a starostlivosti o Staré Mesto. To by mi až tak nevadilo, i keď aj my staromestskí poslanci máme aktivity, o ktorých by bolo hodné a podľa mňa i vhodné aspoň z času na čas informovať.

Zarazila ma ale iná vec. Skoro celostranový rozhovor. (plus samozrejme fotka) Vravím si - zaujímavé. Toto nie je celkom zvykom v Prešporských novinách. Téma, aspoň podľa nadpisu, zaujímavá taktiež – 15 rokov fungovania samosprávy. Rozhovor poskytol dokonca mimoriadny profesor Katolíckej univerzity v Ružomberku. Čítam ďalej. Niečo o samospráve, pomerne dosť o osobe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napadá mi otázka: prečo? Ako to súvisí s poslaním Prešporských novín uverejňovať informácie o dianí v Starom Meste? Odpoveď môže byť celkom jednoduchá. Zmienený pán je kandidátom KDH vo voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky. Náš pán starosta Čiernik je zhodou okolností tiež členom KDH. Na náhody verím, ale v tomto prípade mám skôr pochybnosti.

Michal Ambrovič

Michal Ambrovič

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tento blog je dlhodobo neaktualizovaný a čiastočne i neaktuálny... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu